<% for i = 1 to 10 response.write "Seni Seviyorum Hande" next %>

bu yolda daima birlikte...

28 Ekim 2007 Pazar

yarın bi geçse...

yarın gidiyorum kolonoskopi olmaya. berbat bir haftasonu geçirdim. açım açım açım tek yediğim iki gündür su ve çorba. ve bu akşam iki koca şişe şurubu içtim. çok dayandım çıkarmamak için nafile hepsi gitti çıkardım. sinirlerim bozuk şu iş biran önce bitsin diyorum. canım sevgilim de bana destek olmak için uyumuyor hep yanımda seni çok seviyorum canım benim. bugün bana destek olanlardan biri de kardeşimdi. numan ben şurubu içerken yanıma geldi ve eline meyvesuyu kutusunu aldı. handecim bak sanki meyve suyu içermiş gibi hayal et geçecek dedi bana :) onun o halini görünce hoşuma gitti. canım kardeşim benim. hiç yanımdan ayrılmadı. aaah ah yarın bir geçse...

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa