<% for i = 1 to 10 response.write "Seni Seviyorum Hande" next %>

bu yolda daima birlikte...

25 Ekim 2007 Perşembe


bu sabah deli gibi karın ağrısı ile uyandım. geçer sandım ama geçmedi hastaneye gittik tam 5 saat ağrı hiç azalmadı ordan oraya tahliller ultrason bilmemne koşturdum iki büklüm yazık annem de en az benim kadar acı çekti üzüntüsünden. sonuç olarak yumurtalıklarımda 3cmlik bir kist ve ince bağırsakta 10 cmlik bölgede kalınlaşma varmış. ağrı kendi kendine kesildi ama tekrarlarsa kolonoskopi yapacaklarını söylediler ki o da berbat birşey :( hafif hafif ağrıyo ama duymamazlıktan geliyorum. doktor sıkıntıdan ve tıkıntıdan uzak duracaksın dedi :)) birşeyleri sıkıntı yapıyormuşum kendime. yok dedim doktorun yanında ama yapıyorum aslında. nasıl olacak nasıl evleneceğiz diye yiyip bitiriyorum kendimi. neyse. inşaallah düzelir de kolonoskopiye falan gerek kalmaz.

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa